Základný Maybach S600 sa menil vo veľkom. Elegantné línie sú preč, všetko je podriadené výraznosti aj za cenu gýču. Nová predná časť je masívna, neprehliadnuteľná, ale oku lahodiaca veľmi nie je. Zmeny sa samozrejme dajú nájsť pri každom pohľade na to, čo v Stuttgarte spravili ako najluxusnejšie auto značky.

Jediným pozitívom je možnosť prispôsobenia. Okrem 16 exteriérových farieb sa dá vybrať z 24 farieb kože vo vnútri. Rovnako 24 je aj zvieracích motívov a ponuka obsahuje aj 78 druhov dreveného obloženia vnútorných prvkov.

Emperor I je štandardne vybavený čašami na šampanské, kuframi s adekvátnym odtieňom a dokonca aj Rolexkami v edícii Emperor. Ak by nebol dobrý obyčajný kľúč, Scaldarsi ho dokáže nahradiť špeciálny, ktorého transport vo vrecku nohavíc je dosť nepredstaviteľný.

O výkon sa postaral Brabus. Zamestnanci Scaldarsi do tejto sféry nezasahovali. Emperor I má pod kapotou 6,3-litrový motor V12 z Brabus Rocket 900. S výkonom 654 kW (888 k) dokáže dostať kolos na stovku do štyroch sekúnd.

Scaldarsi Emperor I - interiér ponúka veľké množstvo kombinácií Zdroj: Scaldarsi

Úpravca vyrobí 10 kusov, pričom za každý si vypýta 1,5 milióna dolárov. Už existujú plány aj do budúcna, Emperor II bude upravené kupé Mercedes-AMG S65, Emperor III má byť vyšperkované Bentey Bentayga, Emperor IV zase ako základ dostane Mercedes-AMG G65 a Emperor V rúbe najvyššie, má byť prestavaným Bugatti Chiron.