Práve pre Brazíliu a okolité štáty automobilka pripravuje nový model. Konkrétne na ňom pracuje divízia RenaultSport. Tá má na svedomí oficiálne zatiaľ najrýchlejšiu predokolku na Nürburgringu, model Mégane RS 275 Trophy. Neoficiálne ho predbehla Honda Civic Type-R.

Aj malý model, pôvodne od Dacie bude patriť do rodiny RenaultSport. Sandero RS sa k ostatným rýchlym modelom priblíži najmä tvarom predného nárazníka. Lišta s tvarom evokujúcim spojlery Formule 1 sa nepodarila zakryť ani maskujúcimi nálepkami.

Nad lištou dizajnéri umiestnili LED denné svetlá. Predok dotvára malé logo RS pod znakom Renaultu, podobne ako to majú väčšie alternatívy. Okrem agresívnejšieho tvaru jednotlivých dielov pribudne aj dvojitá koncovka výfuku.

Veľké disky obuté do pneumatík Continental schovávajú vylepšený brzdový systém. O pohone zatiaľ automobilka mlčí, ale predpoklady hovoria o agregáte odvodenom z modelu Duster, ktorý má v Brazílii verziu s objemom dva litre. V terénnejšom aute má výkon 104 kW (143 k).

S lokalizáciou modelu do Európy sa neráta. S logom Dacia sa jednoducho vyrábať nebude, aspoň podľa terajších informácií. Môže za to aj agregát, ktorý v Brazílii nemusí spĺňať najnovšie európske emisné normy.