Jeep Safari
Na základe Wrangleru je postavený koncept Safari. Využíva 3,6-litrový V6 s atmosférickým plnením a päťstupňový automat. Pneumatiky s priemerom 35 palcov sú obuté na 18-palcových diskoch. Koncept má vývody vzduchovej sústavy von z auta, na dofukovanie pneumatík, ale zaujímavejšie sú priehľadné panely karosérie. Prístupu sa dočkali dvere a strecha. Aspoň posádka uvidí, či na strešnom nosiči zostali naložené veci.
Jeep Safari Zdroj: Jeep
Jeep Quicksand
Druhý koncept postavený z Wrangleru má o niečo výkonnejší motor. Poháňa ho Mopar 392 Hemi a spolupracuje so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou Getrag. Náhľad na motor je možný cez výrez na kapote. Zaujímavý je setup pneumatík s 32-palcovými vpredu a 37-palcovými vzadu. Prikrčený tvar dáva až pocit hot rodu.
Jeep Quicksand Zdroj: Jeep
Jeep Trialpass
Aj Compass je terénne auto. Aspoň to má za úlohu predviesť koncept Trialpass. Medzi vylepšenia patrí zväčšenie svetlej výšky o 4 centimetre a 18-palcové disky. Motor je štandardne 2,4-litrový Tigershark. Exteriér okrem strešného nosiča zaujme aj zeleným lakovaním s čiernymi doplnkami. Niektoré prvky sú ešte lakované oranžovou farbou, ako napríklad ťažné oká a segmenty diskov.
Jeep Trialpass Zdroj: Jeep
Jeep Switchback
Tretí Wrangler padol za obeť konceptu Switchback. Navonok sa na Wrangler aj ponáša, ale samozrejme má väčšie pneumatiky. Hlavne však získal prednú a zadnú nápravu Dana 44 a zvýšenie o 10 centimetrov. Tlmiče Fox majú externý zásobník. Pohon zabezpečuje 3,6 V6 s päťstupňovým automatom. Ešte treba spomenúť deravé dvere.
Jeep Switchback Zdroj: Jeep
Jeep CJ66
Koncept CJ66 sa už ukázal staticky na SEMA v roku 2016. Ale reálne nasadenie absolvuje až na veľkonočnej akcii. Je postavený na základoch Wrangleru TJ. Poháňa ho však 5,7-litrový motor V8 s 285 kW (388 k) a ako komplic prichádza šesťstupňový manuál.
Jeep CJ 66 Zdroj: Jeep
Jeep Luminator
Luminator vynikne najmä v noci. Bude najžiarivejším Jeepom. Na vývoji konceptu totiž Jeep spolupracoval s Magneti Marelli, konkrétne divíziou Automotive Lighting. Jednoducho, všade sú LED svetlá. Dokonca na streche našlo miesto niekoľko solárnych panelov, ktoré pomáhajú nabíjať batériu a okrem nich je na streche aj pristávacia plocha pre drony. Zadné svetlá má napríklad z dielov pre Ferrari.
Jeep Luminator Zdroj: Jeep
Jeep Grand One
Vizuálne je auto celkom familiárne. Veď ho postavili z Grand Cherokee z roku 1994, generácia ZJ. Dokonca ho automobilka kúpila na Craigliste. Tvorcovia hodili na zadné sedadlá Gameboy, strop je potiahnutý flanelovou látkou, ale to nie je tým najdôležitejším. Motor 5,2 V8 poháňa cez štvorstupňovú prevodovku 18-palcové disky obuté do 33-palcových pneumatík BFGoodrich. Auto je vyššie, má širšie blatníky a dokonca má dlhší rázvor.
Jeep Grand One Zdroj: Jeep