Aj keď naozaj výzor pripomína autá zo sedemdesiatych a osemdesiatych rokov, RUF SCR skonštruoval úplne nanovo. Karbónová karoséria je totiž upnutá na vlastnom karbónovom ráme. To zaručuje naozaj nízku hmotnosť.
RUF SCR má hmotnosť iba 1 240 kilogramov. Napríklad Porsche 911 GT3 RS má o 190 kilogramov viac. Ale má aj viac výkonu. Kým SCR dosahuje z atmosférického štvorlitra s protibežnými piestami vydoluje 375 kW (510 k), GT3 RS má ešte o 8 kW (11 k) viac. SCR má krútiaci moment 470 Nm a výhradne manuálnu šesťstupňovú prevodovku.
RUF SCR 03 Zdroj: RUF
RUF už model SCR ponúka od roku 1978. Ale vtedy to naozaj bolo upravené Porsche. Z 3,2-litrového šesťvalcového agregátu vtedy vychádzalo 162 kW (220 k), miesto pôvodnej hodnoty 132 kW (180 k). Vtedy stačilo pridať väčšie otvory na prívod vzduchu a pridať chladič oleja a veľké veľrybie krídlo dozadu.
SCR však nie je vrcholom ponuky RUFu. Tým je CTR, ktorý má 3,6-litrové biturbo s masívnym výkonom 515 kW (700 k) a krútiacim momentom 880 Nm.
RUF SCR 05 Zdroj: RUF