Tuningová firma Loder 1899 sa zameriava najmä na Fordy. Diely je možné nájsť skoro na všetky. Okrem nich však pracuje aj so značkami, ktoré ešte donedávna patrili do jedného veľkého koncernu. Sú nimi Aston Martin, Jaguar a práve Land Rover zastrešujúci aj Range Rover.

Názov konverzie je Horus, podľa egyptského boha. Celkový dojem mení predný nárazník s nástavcami k širším blatníkom, podobne upravený zadný nárazník a obrovské kolesá. Rozmer diskov relatívne malého SUV úpravca zvolil až 11x23 palcov. Disky Element IV obúvajú pneumatiky Michelin Pilot Sport s hodnotami 315/35R23.

Len za set diskov s pneumatikami si Loder 1899 vypýta 7337 eur s nemeckou DPH. Nevyhnutná úprava pruženia záujemcu vyjde 379 eur. Predná časť s rozšírením potom z účtu stiahne 2451 eur, pričom zadný difúzor má hodnotu 581 eur.

Úpravca zapracoval aj na motore. Najsilnejší 140 kW (190 k) naftový štvorvalec má po úprave 162 kW (220 k). Zmena programu riadiacej jednotky tiež nie je s cenou 1299 eur zanedbateľnou položkou. Celková cena úpravy bez nalakovania a práce je stanovená na 12 047 eur.

Ak nový Range Rover Evoque SD4 Shanghai Edition stojí 66 000 eur, tak aj s úpravou Loder 1899 stúpne na 78 047 eur.

Okrem Loderu už s Evoque pracovali aj Arden, klasický úpravca britkých áut, Kahn design, tiež pochádzajúci z britských ostrovov, Startech, odnož Brabusu a aj nemecký Hamann.

Foto – Loder 1899