Rolls-Royce Ghost, čiže menší zástupca kategórie sedanov, mal už v slabšej verzii slušných 420 kW (570 k) a 780 Nm. Ak by však nová, výkonnejšia verzia V-Specification bola tou s dostatočným výkonom, základ by mala mierne nedostatočné parametre.
Po úprave agregát V12 s objemom 6,6 litra ponúka o niečo viac. Prírastok výkonu je 22 kW (30 k). Celkovo sa tak Ghost V-Spec dostal na 442 kW (600 k). Na krútiacom momente, ani na maximálnej rýchlosti sa žiadne zmeny nekonajú.
Zlepšilo sa však zrýchlenie. Z pôvodných 4,9 sekundy ukrojil skok výkonu 0,2 sekundy. Stovka z pokoja sa na tachometri objaví presne za 4,7 sekundy. Prevodovka nepotrebovala žiadne zmeny a je rovnaká ako v bežných modeloch. Ghost využíva osemstupňový automat od ZF.
Rolls-Royce Ghost V-Spec - v strede prístrojovej dosky je znak série
V-Specification bude dostupný ako normálna a aj predĺžená verzia. Podľa slov automobilky by tento Ghost mal byť zameraný na šoféra, takže predpoklad je, že viac bude predávaná kratšia karoséria. Odlíši ju špeciálna línia (coachline) na boku karosérie a disky s priemerom 21 palcov.
Odlišnosti sa nájdu aj v interiéri. Hodinky na prístrojovej doske získali iný dizajn a svoju úlohu na celkovom efekte majú aj oceľové lišty. Príjemnými detailami sú nápisy V-Specification na sedadlách a prístrojovej doske.
Foto - Rolls-Royce