RevoZport spravil všetky diely na úpravu vizáže z karbónu. Tvary majú pripomínať okruhový špeciál FXX K Evo. Vpredu jasne vidno zmenenú spodnú časť nárazníka, karbónový stred pred čelným oknom a tiež krídelká pod svetlami.
Pribudli aj bočné prahy, ktoré majú za prednými kolesami malé výstupky na usmernenie prúdenia vzduchu. Aj zadok LaFerrari od RevoZportu je iný. Difúzor má mohutnejšie proporcie, horizontálna lišta vo výške evidenčného čísla je tiež z karbónu a na vrchu tróni masívne prítlačné krídlo. Zadné okno je zatienené krytom s vodorovnými otvormi.
Úpravca vraví, že tvary nie sú len samoúčelné, ale sú všetky funkčné a zlepšujú aerodynamiku vozidla. Vraj pomáhajú aj lepšiemu chladeniu atmosférického 12-valcového motora s objemom 6,3 litra.
Vylepšenia sa budú týkať jediného kusu, takže nebude také jednoduché ho vidieť na cestách. Vlastne je určený pre konkrétneho zákazníka, ktorý si takúto konverziu objednal. Najpravdepodobnejšie bude vidieť toto auto na Blízkom východe.
RevoZport Ferrari LaFerrari - vzadu je veľké krídlo Zdroj: RevoZport