Najvýraznejšou kozmetickou sú nepochybne predné partie auta. Kým doteraz malý znak sedel v kapote, po novom bude omnoho väčší, taký, ktorý by sa mohol rovnať so staršími ťahačmi Magnum, priamo v maske.
Zväčšenie znaku si vyžiadalo prispôsobenie kapoty aj samotnej masky. Nárazníka sa zmeny nijako nedotkli. Zaujímavé však je, že pri facelifte Renault nesiahol po dennom svietení LEDkami. Viac zmien vo vizáži neprišlo.
Ani vnútro, čo sa týka priestoru pre posádku a náklad, veľa zmien neprinieslo. Všetko ostalo tam, kde bolo pôvodne. Vnútro, schované pred očami okoloidúcich, však niekoľko zmien zaznamenalo. A všetky k lepšiemu.
Inovácia pod prednou kapotou môže vyzerať ako obyčajné zvýšenie výkonu. Ale to nebolo dosiahnuté len zmenením dát v riadiacej jednotke. Do 2,3-litrového motora Renault pridal druhé turbo a ponúka z neho 99 kW (135 k), alebo 121 kW (165 k).
Renault Master facelift - interiér je presne ako pred modernizáciou Zdroj: Renault
Zvýšený výkon pri najvýkonnejšej alternatíve prichádza so znížením spotreby. Tá klesla až o 1,5 litra na sto kilometrov. Master sa dá ešte vybaviť režimom ECOmode, optimalizujúcim motor a klimatizáciu, čo ešte znižuje spotrebu o ďalších 10 percent.