Vonkajšie tvary sa nezmenili, odlišné sú len zliatinové disky. Pre výbavu S-Edition majú priemer 17 palcov. Pre verziu bude špeciálna aj farba karosérie, modrá bude mať názov Iron, ako na Megane GT a bude možné ju kombinovať s čiernou či sivou strechou.

Do interiéru sa dostanú sedadlá čalúnené alcantarou s modrým prešívaním. Modrú bude možné nájsť aj na lakťovej opierke, volante a tiež na radiacej páke. Do modra sú ladené aj detaily prístrojovej dosky, čo je znova odkaz na Megane GT.

Základná výbava verzie pridá informačno-zábavný systém R-Link Evolution, parkovacie senzory okolo celého auta, parkovaciu kameru a aj systém automatického parkovania či varovanie pred vozidlom v mŕtvom uhle.

Renault Captur S-Edition 03 Zdroj: Renault

Novou pohonnou jednotkou bude 1,3 TCe s výkonom 110 kW (150 k). Rovnaký agregát, len s iným naladením, dáva do novej triedy A aj Mercedes. Na výber bude automatická dvojspojková prevodovka, ale aj šesťstupňový manuál.

S-Edition bude mať okrem nového motora v ponuke aj staršie pohonné jednotky. Štvorvalec s objemom 1,2 litra má výkon 88 kW (120 k) a naftový štvorvalec s objemom 1,5 litra zase ponúkne 81 kW (110 k). Vo Francúzsku bude S-Edition začínať, so základným benzínom, na 23 300 eur.

Renault Captur S-Edition 04 Zdroj: Renault