Nové prvky sú viditeľné už v prednej časti. Nárazník vo väčšej miere využíva lakované časti. Hmlovky sú hranatejšie a smerovky sa predsunuli od hlavných svetiel. Sú tvorené LEDkovým pásikom. Už teda nebudú v spodnej časti nárazníka pri hmlovkách. Maska chladiča ostala nezmenená.

Nový tvar nárazníka je aj vzadu. Spodnú časť upravil výraznejší difúzor, aj keď o jeho reálnom aerodynamickom prínose je ťažké hovoriť. Prvky na odraz svetla po stranách evidenčného čísla sú širšie. A zmien sa dočkal aj bok auta. Teda tou hlavnou zmenou je použitie iných zliatinových diskov.

Vnútri sa tiež udiala jedna veľmi dôležitá zmena. Stredová konzola má úplne nový tvar a aj nový informačno-zábavný systém, ktorý je teraz vizuálne bližšie väčšiemu displeju, ktorý je v Megane, Talismane či Espace. Zadní pasažieri budú mať radosť z nových výduchov klimatizácie.

Renault Kadjar - predný nárazník je výrazne pomenený Zdroj: Renault

Kvôli novým emisným normám bude mať Kadjar aj nové motory. Benzínový bude 1,33-litrový štvorvalec TCe. Ten bude dostupný vo viacerých naladeniach. Základné bude s výkonom 96 kW (130 k). Nad ním bude alternatíva s výkonom 118 kW (160 k). Motory majú aj filter pevných častíc pre benzínové motory.

Veľké zmeny nastali aj na poli naftových motorov. Všetky využívajú selektívnu katalytickú redukciu. Agregát 1,5 BluedCi bude mať dve naladenia. Ale v Kadjare bude len to výkonnejšie dosahujúce 85 kW (115 k). Na výber bude šesťstupňový manuál a sedemstupňový automat s dvomi spojkami. Nad ním bude úplne nový 1,7-litrový motor s výkonom 110 kW (150 k). Ten bude mať síce len manuálnu prevodovku v ponuke, ale príde aj s pohonom všetkých kolies, ako jediný agregát pre Kadjar.

Renault Kadjar - nové sú aj 19-palcové čižmy Zdroj: Renault