Kupé má dĺžku až 4,7 metra. Ku dlhej karosérii sú adekvátne disky s priemerom 21 palcov vpredu a 22 palcov vzadu. Ladné línie sú zárukou dobrého koeficientu odporu vzduchu. Ten má hodnotu iba 0,22.

Základ auta je vyrobený z karbónu, čo pomáha udržať hmotnosť v rozumných medziach. Celkovo sa Trezor na váhe pochváli cifrou 1600 kilogramov. Na prvá pohľad to nie je pozitívne, ale treba brať do úvahy, že časť z toho sú batérie elektrického pohonu.

Vozidlo s rázvorom 2,7 metra ponúka miesto pre dvoch pasažierov. Do kabíny sa nedostávajú tradične dverami a ani iným konvenčným spôsobom. Odklápa sa celá stredná časť, podobne ako v stíhačkách a konceptoch Saabu, keď ešte existoval.

Interiér má obrovský OLED displej krytý sklom Gorilla Glass odolným proti poškriabaniu. Auto obsahuje systém autonómneho jazdenia. Po jeho zapnutí sa zmení tvar volantu tak, aby mal vodič premenený na pasažiera výhľad na čo najväčšiu časť prístrojovej dosky.

Renault Trezor - OLED displej je krytý Gorilla Glass Zdroj: Renault

Koncept používa pohonnú jednotku zo špeciálu Formule E. Elektromobil má výkon 260 kW (354 k) a krútiaci moment 380 Nm. Na stovke je za menej ako štyri sekundy. O dojazde sa veľa nehovorí, ale Trezor čerpá z dvoch vzduchom chladených batérií. Jedna našla miesto vpredu a druhá vzadu, kvôli optimálnemu rozloženiu hmotnosti.