Clio na prvý pohľad ani nové nevyzerá. Novinky a zmeny sa prejavia v plnej sile v noci. Retuše nárazníka je možné prehliadnuť, ale nevšimnúť si v tme LEDkové svetlá sa nedá. Nebudú dodávané sériovo od základu, ale prinesie ich výbava Intens. Nové sú aj zadné svetlá s výrazným tvarom písmena C.
Interiér získal nový volant a naozaj kvalitnejšie materiály. Týka sa to napríklad výplne dverí.
Z ponuky modelu vypadne čistokrvný model GT. Nahradí ho sada spojlerov a interiérových prvkov združená pod názvom GT Line.
Na krátkej trase sme skúsili práve nástupcu GT. Modrá farba, sedemnásťpalcové disky, krajší dizajn prednej časti a LED svetlá. Clio GT Line malo rovnaký motor 1,2 TCe s 88 kW (120 k), ale namiesto pôvodného sedemstupňového automatu malo celkom príjemne fungujúcu prevodovku s manuálnym radením a šiestimi stupňami. Jeho cena sa vyšplhala cez 18-tisíc eur.
Clio samotné začína s výbavou Life a motorom 1,2 16V na cene 8 990 eur.
Renault Clio Facelift - interiér je naozaj kvalitnejší Zdroj: jmr
Druhou novinkou na slovenskom trhu je Renault Mégane Grandtour. Nové kombi bolo od začiatku vyvíjané ako samostatný model, čo je zrejmé pri bočnom pohľade. Predĺžená časť vôbec nie je násilne doplnená, ale pôsobí ladne ako jeden celok.
Okrem bežných verzii s benzínovými a naftovými motormi bude kombi dostupné aj ako GT. Každý z motorov dCi 165 a TCe 205 s automatickými dvojspojkovými prevodovkami bude mať podvozok 4Control s natáčaním zadnej nápravy. Na papieri a ani na monitore to nevyzerá nejako závažne, ale reálne v nižších rýchlostiach pomáha podvozok manévrovaniu a vo vyšších zase stabilite.
Renault Mégane Grandtour - príplatok oproti hatchbacku je 1000 alebo 1200 eur Zdroj: jmr
Obe novinky sú už teraz dostupné a príplatok za kombi pri Cliu je 600 eur a pri Mégane 1 000 eur pre výbavy Life a Zen, pre Intens, Bose a GT predstavuje 1 200 eur.