Nová verzia bude mať štandardne podvozok Cup s diferenciálom Torsen. Podvozok samotný je tuhší a ponúka natáčanie zadnej nápravy 4Control. Tlmiče majú hydraulické dorazy, podobne ako majú rally autá a Citroën C4 Cactus.

Dôležitým prvkom príplatkovej výbavy sú disky kolies s priemerom 19 palcov. Majú možno zvláštny vzhľad, ale sú takmer totožné ako na koncepte RS 001. A naviac sú ľahké. Každý jeden je ľahší o 2 kilogramy od štandardného disku. Príplatkové obutie je Bridgestone Potenza S007.

Zníženie hmotnosti majú na starosti aj bimetalické brzdy. Tie sú pre bežné verzie za príplatok, ale pre Trophy sú štandardne. Na jedno koleso to je 1,8 kilogramu. Renault pre lepší pocit z jazdy dokonca posunul nižšie aj športové sedadlá Recaro, sú nižšie až o 20 milimetrov.

Renault Megane RS Trophy - výfuk má klapky na stíšenie Zdroj: Renault

Motor zostáva s objemom 1,8 litra, ale výkon narástol. Po novom má 221 kW (300 k) a krútiaci moment 400 Nm pre manuálnu prevodovku. V prípade automatu so siedmimi stupňami a dvomi spojkami sa posúva krútiaci moment až na 420 Nm.

Megane RS Trophy s manuálnou prevodovkou dokáže zvládnuť stovku za 5,7 sekundy a môže sa rútiť rýchlosťou až 260 kilometrov za hodinu. S automatickou prevodovkou, ktorá má o 20 Nm viac, budú výkony ešte lepšie.

Renault však pracuje aj na šialenejšej verzii bez zadných sedadiel, ktorá má byť lepšia na prekonávanie traťových rekordov. Predbežne sa bude volať Trophy-R.

Renault Megane RS Trophy - sedadlá Recaro sú čalúnené Alcantarou Zdroj: Renault