Kombi odvodené od Mégane bude vyzerať ako menší klon Talismanu kombi. Existuje predpoklad, že naživo budú omnoho rozdielnejšie ako na fotkách. Už hatchback Mégane spredu pri pohľade na reálny kus vyzerá viac odlišne ako na fotografiách.

Po druhý stĺpik karosérie bude Grandtour rovnaký ako krátky základ. Potom strecha nebude pomaly padať, ale vydrží dlhšie vodorovnú líniu, z čoho budú ťažiť pasažieri na zadných sedadlách. Dynamické tvary podtrhuje línia okien, na ktorú plynule nadväzuje čierny stĺpik karosérie prechádzajúci do zadného okna.

Renault Mégane Grandtour - podvozok 4Control dokáže v zákrutách zaujímavé veci Zdroj: Renault

Svetlá zasahujúce až k znaku zostali aj na veku batožinového priestoru kombi. Detailnejšie informácie o veľkostiach prinesie až autosalón. Odhalí aj veľkosť kufra a samozrejme aj civilnejšie verzie. Automobilka na prvých fotkách prezentuje športovejšie ladenú alternatívu GT.

Mégane GT Grandtour figuroval už v tretej generácii. Mal o 11 kW (15 k) výkonnejší motor s objemom väčším o 4 decilitre. Novinka bude mať 1,6-litrový agregát TCe so základom v Cliu RS dosahujúci 151 kW (205 k). Neskôr pribudne aj naftová biturbo jedna-šestka s výkonom 121 kW (165 k). Oba agregáty v GT budú mať automatickú dvojspojkovú prevodovku.

Ostatné motory prevezme Mégane Grandtour z krátkeho modelu. Z benzínovej ponuky bude voľba medzi 1,2-litrovými TCe dosahujúcimi 74 kW (100 k) a   96 kW (130 k). Z naftovej ponuky kombi v cenníku ukáže 1,5-litrový motor dCi s výkonom buď 66 kW (90 k), alebo 81 kW (110 k). V ponuke bude aj 1,6-litrový agregát s 96 kW (130 k).

Pre verziu GT automobilka necháva v ponuke podvozok 4Control s natáčaním zadnej nápravy. Pri rýchlosti do 80 km/h sa v nastavení Sport natáča proti smeru predných kolies, aby bolo auto ľahšie ovládateľné. Nad 80 km/h sa natáča rovnakým smerom a zlepšuje pocit v zákrutách.