Volkswagen tento rok odovzdal hybridné vozidlo XL1 prvému zákazníkovi. Dieselový hybrid pre štyroch pasažierov sľubuje spotrebu 0,9 litra nafty na 100 kilometrov.

Eolab by mal vyjsť v sériovej podobe do desiatich rokov od začatia projektu. Sľubuje pritom využitie cenovo dostupných technológií tak, aby si vozidlo mohol kúpiť každý. Namiesto drahého titánu alebo uhlíka využíva hliník alebo magnézium. Renault tak reagoval na výzvu francúzskej vlády vyvinúť do roku 2020 dostupné vozidlo so spotrebou pod dva litre na 100 kilometrov.

Prototyp, ktorý je navrhnutý na platforme sedanu segmentu B, zahŕňa takmer 100 priemyselne realizovateľných technologických riešení, ktoré budú od roku 2015 postupne integrované do vozidiel. Základom Eolabu je litrový trojvalec kombinovaný s elektromotorom a Li-Ion akumulátorom. Hmotnosť vozidla je 955 kilogramov.

Renault v Paríži takisto vo svetovej premiére predstavil novú generáciu veľkopriestorového modelu Espace. Ten získal nové tvary a proti predchodcovi znížil hmotnosť o 250 kilogramov. Ponúkne päť alebo sedem, kompletne LED svetlomety či pohon všetkých štyroch kolies.