Vnútorný hnev marketingových manažérov a konštruktérov nabral reálnu podobu vo forme Mégane RS275 Trophy. Ten by sa mal stať novým kráľom vozidiel s predným pohonom na notoricky známom okruhu.
Už názov, teda hlavne číselné označenie napovedajú časť z toho, čo sa udialo. Motor podľa cifry získal naviac 7 kW (10 k). Celkovo sa tak dostal na 202 kW (275 k). Krútiaci moment sa pritom ostal na pôvodných 360 Newtonmetroch.
O zrýchlení a o maximálnej rýchlosti sa nehovorí, ale dôležitý je čas na známom okruhu. Seat Leon Cupra 280 ho prešiel za 7 minút a 58,4 sekundy. Čas Mégane RS275 Trophy bude zverejnený až 16. júna. Ale očakáva sa, že by mohol byť okolo 7 minút a 45 sekúnd.
Zvýšenie výkonu sa udialo vďaka kompletne novému výfuku Akrapović z titánu. Okrem istého lepšieho odvodu spalín sa zlepšil aj zvuk auta. Ako základná výbava auta figuruje aj podvozok Cup so samosvorným diferenciálom.
Renault Mégane RS275 Trophy - volant obšitý alcantarou Zdroj: Renault
Za príplatok si zákazník môže zvoliť aj podvozok s tlmičmi Öhlins Road&Track a pružiny podobné tým, ktoré má Mégane N4 na rally. Aby toho nebolo málo, tak v príplatkovej výbave sú aj pneumatík Michelin Pilot Sport Cup 2. Tie gumárska firma nachystala špeciálne pre toto auto. Tie budú natiahnuté na diskoch Speedline Turini s priemerom 19 palcov.