Najvýkonnejšia verzia sa zmení len pod kapotou. Po vzore ostatného Trophy sa do cenníka dostane výkonnejší motor. Keďže samotné Trophy z cenníka zmizne, štandardom odteraz bude 202 kW (275 k), čomu sa prispôsobí aj označenie.

Mégane RS 275 bude na Slovensku stáť, podľa cenníka, 28 790 eur. Z príplatkovej výbavy odporúčame zvoliť v prvom rade podvozok Cup so samosvorným diferenciálom (1600 eur). Disky s priemerom 19 palcov môžete aj kvôli komfortu nechať, s ohľadom na naše cesty, nedotknuté.

Ak necháte 18-tky, tak si komfort dokážete trochu zhoršiť takmer dokonalými sedadlami Recaro (1000 eur), ktorým stačí látkový poťah. A nesmiete zabudnúť na R.S. Monitor (250 eur), ale odporúčame verziu 2.0 kombinovanú so systémom R-Link Evolution a aparatúrou Bose (1200 eur).

Žltá farba Sirius je za 1600 eur a vyzerá naživo výborne, ale reálne sa na Mégane RS hodí aj červená Flamme (550 eur). Celkovo sa tak dostanete na cenníkovú cenu 33390 eur. V nej je samozrejme zahrnutá aj záruka na 5 rokov, či 100 000 kilometrov.

Renault Mégane RS 275 - podvozok Cup z auta robí športové náčinie Zdroj: Renault

S výkonom 202 kW (275 k) a krútiacim momentom 360 Nm sa auto na stovku dostane za 6 sekúnd. Maximum sa dostalo na 254 km/h a výrobca udáva kombinovanú spotrebu 7,5 litra.

Importér v Británii odlišuje dve verzie Mégane RS. Cup-S je zameraná na športové výkony a Nav skôr na luxus na palube.