Nový model, ktorý bude vo fabrike vznikať bude nasledovníkom sedanu Fluence. Na slovenskom trhu bude trojpriestorová karoséria označená ako GrandCoupé.

Mégane GrandCoupé ponúkne podobný profil ako väčší Talisman, ktorý bude evokovať aj zozadu. Len celkovo bude kompaktnejší. Aj napriek menším rozmerom bude objem batožinového priestoru až 508 litrov, meraných metódou VDA.

Sedan ťaží z použitia koncernovej platformy CMF, čo predznamenáva aj možnosti agregátov pod kapotou. Ako benzínový základ bude SCe 115, atmosférický štvorvalec s objemom 1,6 litra spojený s manuálnou päťstupňovou prevodovkou. Šesť stupňov bude mať 1,2-litrový turbomotor TCe 130 s výkonom 96 kW (130 k). Na želanie môže mať aj sedemstupňový dvojspojkový automat.

Naftové trio bude začínať 1,5-litrovým dCi s výkonom buď 66 kW (90 k), alebo 81 kW (110 k). Oba majú štandardne 6 stupňov s manuálnym radením a výkonnejšia verzia za príplatok naviac automat s rovnakým počtom stupňov. Najviac naftového výkonu ponúkne dCi 130 s objemom 1,6 litra, 96 kW (130 k), výlučne s manuálom so šiestimi stupňami.

Renault Mégane GrandCoupé - zadné svetlá evokujú Talisman Zdroj: Renault

Podobne ako hatchback a kombi Mégane môže aj sedan združovať ovládanie viacerých funkcií do veľkého 8,7-palcového dotykového displeja. O výkonnejších motoroch, ani o natáčaní zadnej nápravy 4Control sa zatiaľ nehovorí.