S ním je Captur síce svižný, ale v niektorých momentoch vodič prehovorí o potrebe vyššieho výkonu. Práve to bude riešiť verzia Pure. Pod kapotu sa dostane výkonnejšia verzia známa z viacerých vozidiel s logom Dacie, Renaultu, Nissanu, či Mercedesu.
Výkon 81 kW (110 k) a krútiaci moment 260 Nm znamená nárast o 15 kW (20 k) a 40 Nm. Agregát samozrejme spĺňa emisnú normu Euro 6. Spolupracuje so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou. Kombinácia dosahuje priemernú spotrebu 3,7 litra na sto kilometrov.
Malý crossover s výkonnejším agregátom zrýchli na stovku za 11,03 sekundy, čo je o 2 sekundy kratšie ako s dCi 90. Maximálna rýchlosť sa dostala na 175 km/h. Ale séria Pure nie je iba o vyššom výkone naftového motora.
Karoséria získala lakovanie sivou Cassiopée s doplnenou čiernou strechou. Strecha naviac prezentuje nálepky špeciálne pre túto verziu. Povinné znaky Pure sú na predných blatníkoch, na rovnakom mieste ako býva logo Helly Hansen na ďalšej špeciálnej sérii.
Renault Captur Pure dCi 110 - interiér ponúka rovnakú tému Zdroj: Renault
Interiér pokračuje v kombinácii čiernej a sivej. Na prahových lištách automobilka okrem názvu série umiestnila aj poradové číslo. Celkovo sa vyrobí iba 1000 kusov série Pure. Na domácom trhu je cena za Captur Pure 1,5 dCi 110 presne 25 100 eur. V porovnaní s TCe 120 EDC na rovnakom trhu to predstavuje nárast 1300 eur.