Presne pre zákazníka, ktorému je SVR príliš veľa a zároveň 3,0 S/C málo, je tu novinka s označením HST. Nad zatiaľ najvýkonnejší trojliter sa vyvýši o 29 kW (40 k). V6 s troma litrami objemu je tiež prepĺňaný kompresorom a dosahuje až 279 kW (380 k). HST sa bude dať spoznať podľa balíka Stealth pozostávajúceho zo Santorini čiernej strechy, nového spojleru a tmavého lemovania okien.

Matné čierne disky s priemerom 21 palcov schovajú väčší brzdový systém s ladiacimi červenými strmeňmi. V prípade voľby doplnkovej výbavy môže pribudnúť ešte jeden palec. Exteriérové premeny završujú detaily lakované čiernou lesklou farbou. Do nej sa odeli odvetrávacie prvky kapoty, otvory za prednými kolesami či okolie hmlových svetlometov.

Okrem úprav motora a karosérie sa konštruktéri zamerali aj na nastavenie podvozku. Má ponúknuť lepšie potešenie z jazdy pre vodiča bez obmedzenia komfortu. Tvrdenie automobilky znie trochu protichodne, no skúsenosti s inými novými Range Rovermi ukazujú, že to predsa len funguje.

Zmena nastavenia sa prejavila aj na systéme Terrain Response. V polohe Dynamic ovládač nastaví pruženie, bezpečnostné systémy aj elektrický posilňovač riadenia na cestné prejazdy.

Range Rover Sport HST - tmavý interiér dopĺňa červená ako zvonku Zdroj: Land Rover

Vnútro Sportu HST využije tmavé materiály napríklad na strope a tmavé bude aj obloženie prístrojovej dosky. Predaj stredne výkonnej nevrcholnej verzie začne v apríli.