Črty podobné s osobnými verziami sú očividné aj na úžitkových vozidlách. Peugeot Expert aj Citroën Jumpy sú, najmä, ak majú lakované nárazníky, takmer navlas rovnaké. Rozdielom je až zadná časť, ktorá je určená v najobyčajnejších kusoch práve pre náklad a chýbajú jej okná.

Okrem furgonov sa v ponuke objaví aj osobné kombi s ôsmimi, či deviatimi miestami. Zadné rady budú vyberateľné a v prípade núdze poslúži presklený van rovnako ako ten zaplechovaný. V prípade potreby sa dá zvoliť aj predĺžená kabína a predĺžená kabína s podvozkom. Okrem viacerých vizuálnych variantov ponúknu modely aj tri dĺžky.

Najkratšia karoséria označená v prípade Citroënu ako XS, pri Peugeote ako Compact, je v triede jedinečná, lebo dosahuje dĺžku iba 4,6 metra. M či Standard má 4,95 a XL alebo tiež Long bude mať celkovú dĺžku 5,3 metra.

Peugeot Expert - s lakovanými nárazníkmi vyzerá lepšie Zdroj: Peugeot

Každá veľkosť má platformu EMP2. Ľahký základ umožňuje dosiahnuť užitočnú hmotnosť až 1 400 kilogramov. To predurčuje aj ponuku motorov, ktorá bude zhodná s výslovne osobnými a luxusnejšie ladenými bratmi. Výkony budú siahať od 70 kW (95 k) po 132 kW (180 k). Celý modelový rad je charakterizovaný priemernou spotrebou 5,4 litra.

V trojmiestnom furgone sa objaví lavica nazvaná Moduwork. Modularita umožní preklopenie jednotlivých častí a ponúkne možnosť prepravovať predmety až s dĺžkou 4,02 metra v najdlhšom aute, pre najkratšie to je až 3,32 metra.