V New Yorku sa predviedol koncept STI Performance. Odvážnejšie vyzerajúcej karosérii pribudlo aj obrovské zadné krídlo pomáhajúce prítlaku zadnej nápravy. Otvory v prednom nárazníku nie sú len kvôli dizajnu, ale najmä kvôli lepšiemu chladeniu boxera pod prednou kapotou.
Všetky vylepšenia karosérie však pripomínajú niečo, čo už automobilka predstavila. Najviac odkazujú na okruhový špeciál BRZ GT300. Z okruhového špeciálu prešli aj základné charakteristiky pohonnej jednotky.
To, čo automobilka prezradila je, že pod prednou kapotou bude pracovať tradične motor s protibežným usporiadaním valcov. Štvorvalec však bude podporený turbom. Bližšie špecifikácie na svetlo sveta neprenikli, ale hovorí sa o výkone okolo 221 kW (300 k) a krútiacom momente 450 Nm.
Zvýšenie výkonu poteší nejedného fanúšika. Ale Subaru určite zapracovalo aj na podvozku a brzdovom systéme, aby motor nebol rýchlejší ako ostatné komponenty. Aj tu automobilka čerpala v okruhovej verzii.
Subaru STI Performance - hlboké Recará podržia telo v zákrute Zdroj: Subaru
O sériovej výrobe zatiaľ nepadlo žiadne slovo. Istým náznakom by mohlo byť prehlásenie, že STI, čiže Subaru Tecnica International, bude rozširovať svoje pôsobenie. Znamená to pridávanie nových modelov s familiárnym označením.