Hranaté tvary novej generácie dopĺňa obrovská singleframe maska chladiča cez celú prednú časť. Novinka vyzerá na prvý pohľad jemnejšie a menej mohutne ako tá predchádzajúca.

Vovnútri automobilka použije všetky novinky, ktoré má v rukáve. Vysúka z neho aj Audi virtual cockpit. Ide o veľký displej pred vodičom s dizajnom normálnych kruhových prístrojov. V prípade potreby sa kruhy zmenšia a medzi nimi vznikne dosť miesta na mapu z navigácie. Systém bude za príplatok a je už použitý napríklad v Audi TT.

Najnižšiu cenu bude mať Q7 s motorom 3,0 TDI a výkonom 160 kW (218 k). V štandardnej výbave bude spojený s automatickou prevodovkou s ôsmimi stupňami. Najnižšia cena nového Audi bude na úrovni 58-tisíc eur.

Výkonnejšia naftová pohonná jednotka s rovnakým označením a rovnakou prevodovkou dosiahne 64 900 eur. Zatiaľ jediný benzínový motor 3,0 TFSI má výkon 245 kW (333 k). Bude v ponuke za 66 100 eur.

Audi Q7 - interiér

Konkurenčný Mercedes-Benz má ako SUV v ponuke so siedmimi sedadlami iba GL, ktoré začína na 74 900 eurách. Oproti tomu, úplne nové Volvo XC90 s výkonom 165 kW (225 k) z naftového motora stojí 54 000 eur.