Darcov je dosť a keďže možnosti v Poľsku sú neobmedzené, vznikol tento šialený kúsok. Trabant je v základe postavený maximálne na 1,1-liter od Volkswagenu.
Majiteľ tohto Trabantu nepotreboval po motor a pohon chodiť ďaleko, keďže pár rokov dozadu si svoje Audi TT pri nehode zničil sám. Skĺbenie dvoch áut na seba nenechalo dlho čakať. V Trabante sa ocitol 1,8-litrový turbomotor, pohon všetkých kolies a poriadne nápravy s brzdovým systémom Audi.
Trabant s výkonom 199 kW (270 k) a krútiacim momentom 369 Nm zvláda stovku za 4,5 sekundy a dvojstovku za 15,5 sekundy. Spevnenie karosérie bolo pri zvýšení výkonu a výmene komponentov nevyhnutné. Asi tak ako rozšírenie blatníkov kvôli širším nápravám.
Ďalší chirurg, ale z Litvy pracoval na úplne inej transplantácii. Do svojho Malucha, čiže Fiatu 126p natlačil agregát z Japonca. Darcom bola Honda Civic Si. Štvorvalec s variabilným časovaním ventilov mal pôvodne 93 kW (125 k), po aplikácii turba poskočil na 125 kW (170 k).
Výkon v modernom aute nie je ničím extrémnym, ale v Maluchu vážiacom pôvodne 580 kilogramov vie robiť divy. Štvorvalcový motor síce niekoľko kilogramov oproti dvojvalcovému štandardu pridal, ale stále je pomer výkonu a hmotnosti viac než slušný.
Popri výmene agregátu sa Maluch dočkal aj agresívnejšieho výzoru, za ktorým stoja rozšírené blatníky so širšími nápravami.