Bočný profil kupé sa zmeniť nemohol. Veď je s ľahkými obmenami rovnaký už od začiatku života modelu. Dizajnéri zmenili predný nárazník, ktorý má teraz ostrejšie rezané otvory na prívod vzduchu a LED denné svietenie má štyri LEDky v každom svetle, ako väčšie modely Panamera, či Cayenne.
Pri facelifte automobilka predstavila aj sadu nových diskov s priemermi 18 a 19 palcov. Okrem nich sa vizuálne menili naozaj len detaily ako kľučky, kryt motora, či zadné svetlá. Viac meniť nebolo treba, lebo konzervativizmus zákazníkov dizajnové excesy nedovolí.
Interiér tiež prejde optimalizáciou, kde bude dôraz kladený na informácie a multimédiá v rámci nového systému Porsche Communication Management System. Sedempalcový displej podporuje gestá viacerými prstami a navigácia pridala Google Maps a Google Street View.
Najväčšou zmenou budú motory. Od atmosférických šesťvalcov s protichodnými piestami automobilka pre základné verzie upustila. Najnovšie bude pod zadnou kapotou trojliter s dvoma turbami už pre základnú verziu Carrera. Ponúka 272 kW (370 k) a 450 Nm. S Chrono balíkom a dvojspojkovou prevodovkou PDK zvládne stovku za 4,2 sekundy.
Porsche 911 - nová Carrera S má trojiter s dvoma turbami a 420 konskými silami Zdroj: Porsche
Carrera S z rovnakého základu motora vytiahne až 309 kW (420 k) a 500 Nm. Rovnaký výkon dosahovala verzia Porsche 911 Turbo generácie 996. Nová Carrera S má stovku na tachometri za 3,9 sekundy a maximum sa dostalo na 308 km/h. Pre výkonnejšiu verziu automobilka uvádza kombinovanú spotrebu 7,7 litra na sto kilometrov, čo je o liter menej ako predtým.
Atmosférický motor by mal zostať pre verzie GTS a GT3.