Po ôsmich mesiacoch od predstavenia 911 S tak prichádza slabší brat ako kupé a aj ako kabriolet. Prvé kusy sa k zákazníkom dostanú začiatkom roka 2020. Najslabšie Porsche 911 bude mať za zadnou nápravou trojlitrový plochý šesťvalec.

Výkon motora bude stále slušných 283 kW (385 k). Na stovke je 911 s týmto motorom za 4,1 sekundy. Príplatkový balík Sport Chrono skráti čas o 0,2 sekundy. Kabriolet zase potrebuje o dve desatiny sekundy dlhší čas.

Porsche 911 - vertikálne brzdové svetlo je rovnaké Zdroj: Porsche

Rozoznať štandardný model a verziu S bude naozaj orieškom. Bude to možné maximálne zozadu pri pohľade na výfukové potrubie a teda koncovky výfukov. Základ má na každej strane jednu koncovku, kým S má na každej strane koncovky dve. Lenže ani to nie je úplne zárukou rozlíšenia. Príplatkový výfuk Sport má na oboch stranách znova dve koncovky.

Interiér je úplne navlas rovnaký, dokonca oba modely majú veľký 10,9-palcový displej informačno-zábavného systému s dotykovým ovládaním. Tak ako pre ostatné modely bude aj pre základný možné priplatiť keramický brzdový systém schovaný za 20-palcovými diskami vpredu. V takom prípade majú disky vzadu priemer 21 palcov.

Porsche 911 - interiér je úplne rovnaký ako pri výkonnejšej verzii Zdroj: Porsche