Dokonca motor je z väčšej časti rovnaký ako v aute určenom na bežné cesty. Len v Rku je spojený so šesťstupňovou sekvenčnou prevodovkou. Výkon bude určite upravený, bez reštriktorov môže dosahovať až 404 kW (550 k). Oproti predchodcovi má ponúknuť širší rozsah využiteľných otáčok.

Porsche 911 GT3 R pre modelový rok 2019 prešlo výraznými zmenami. Nie sú len na úrovni aerodynamických vylepšení. Ale zväčšil sa aj priemer kolies z 650 na 680 milimetrov. Dôvodom je úplne nové zavesenie predných kolies.

Predné hliníkove brzdné strmene tlačia do brzdových kotúčov s priemerom 390 milimetrov. Na spomalenie využívajú šesť piestikov. Vzadu sú štvorpiestikové brzdy s priemerom kotúča 370 milimetrov.

Porsche 911 GT3 R 03 Zdroj: Porsche

Bezpečnosť má vylepšiť nové škrupinové sedadlo so šiestimi bodmi upevnenia. Aj ťažisko jazdca je umiestnené optimálnejšie. Nastavuje sa pedálová skupina. Naviac, vo dverách vodiča je energiu absorbujúca pena, ktorá znižuje dôsledky bočného nárazu.

Špeciál bude mať 120-litrovú palivovú nádrž, ktorú bude možné plniť z oboch strán, podľa špecifík konkrétneho okruhu. Novinkou bude klimatizácia napojená priamo na helmu vodiča. Za modelový rok 2019 bude automobilka pýtať 459-tisíc eur bez daní a prvé dodávky sú naplánované na december.

Porsche 911 GT3 R 05 Zdroj: Porsche