Vrcholnou ponukou pre Boxster a Cayman poslednej generácie sa tak stane GTS. Najvýkonnejšie verzie ostanú pri plochom šesťvalci a atmosférickom plnení. To znamená aj fakt, že práve GTS bude mať zo všetkých Caymanov a Boxsterov najpriamejšie podanie zvuku motora.

Pod kapotou, respektíve za sedadlami, bude stále motor s objemom 3,4 litra a šiestimi protibežnými valcami. Porsche mu však pridalo viac výkonu. Oba modely dostali naviac 11 kW (15 k).

V prípade Boxsteru GTS sa výkon dostal na 243 kW (330 k) a krútiaci moment na 370 Nm. Roadster sa k stokilometrovej méte dostane za 4,7 sekundy v prípade, že je vybavený príplatkovou prevodovkou s dvoma spojkami PDK. Ale s manuálom dosahuje maximum 281 km/h.

Kupé Cayman GTS má celkovo 250 kW (340 k) a 380 Nm. Pre zavretú verziu sa hodnota zrýchlenia na stovku dostala na 4,6 sekundy a auto v zrýchľovaní pokračuje až kým sa dostane k 285 km/h. Znova, ako pri roadsteri, je zrýchlenie s PDK a maximum s manuálom.

Porsche Boxster GTS - roadster má naviac 11 kW

Oba modely majú v sériovej výbave balík Sport Chrono a aktívny podvozok PASM (Porsche Active Suspension Management). Disky s priemerom 20 palcov pochádzajú z modelu 911 Carrera S. Od ostatných verzií sa dajú odlíšiť zatmavenými prednými svetlami, zmenenými nárazníkmi a športovými sedadlami s kombináciou kože a alcantary.

V Nemecku sa predaj začne v máji. Boxster GTS bude stáť 69 949 eur a Cayman GTS 73 575 eur.

Foto - Porsche