GT4 Clubsport bude mať dve verzie. Na amatérske preteky bude určená verzia s označením Trackday a na seriózne pretekanie bude zase Competition. Rozdielom bude, že práve Competition bude mať prvky, ktoré vyžadujú medzinárodné pravidlá pre súťaže.

Práve tento model bude prvým sériovým autom, na ktorom bude použitý kompozit z prírodných vlákien. Ten je rovnako pevný ako karbón, ale pochádza z výroby poľnohospodárskych plodín ako vedľajší produkt. Z tohto materiálu sú dvere a prítlačné krídlo. Na ostatné konštrukčné prvky používa automobilka hliník a oceľ.

Obe verzie majú štandardne ochranný rám, sedadlo Recaro a šesťbodové bezpečnostné pásy. Trackday ponúkne aj plejádu asistentov ako ABS, ESP a trakčnú kontrolu. Štandardne bude mať aj klimatizáciu a nádrž na 80 litrov paliva.

Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport - bude okruhovou hračkou Zdroj: Porsche

Competition bude mať nastaviteľné tlmiče s tromi stupňami a možnosť nastavenia bŕzd podľa potreby konkrétneho okruhu. Odnímateľný volant prichádza priamo z modelu 911 GT3 R. Táto verzia má tiež aj väčšiu palivovú nádrž s objemom až 115 litrov.

Ako Trackday, tak Competition však budú mať spoločný pohonný agregát. Bude ním šesťvalec s protibežnými piestami a objemom 3,8 litra. Atmosférický motor ponúkne 309 kW (420 k) a 425 Nm. O prenos na vozovku, či skôr trať sa stará šesťstupňový dvojspojkový automat a mechanický samosvorný diferenciál.

Porsche predáva 718 Cayman GT4 Clubsport Trackday za 134-tisíc eur. Za Competition to bude 157-tisíc eur. Ale zákazníci musia rátať s tým, že dodávky začnú až vo februári.

Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport - interiér je sparťanskejší Zdroj: Porsche