GT4 pôsobí dlhšie ako obyčajný Cayman. Môže za to nový nárazník s troma otvormi v prednej časti a jedným vo vrchnej. Zadný nárazník tiež nezostal pôvodný. Získal výrazný difúzor a neprehliadnuteľnú koncovku výfuku v strede.
O naozaj športovom charaktere auta hovorí aj nastaviteľné prítlačné krídlo na kufri. Za veľkými diskami sú samozrejme veľké brzdy, ktoré za príplatok môžu byť keramické, podobne ako na väčších modeloch.
Vnútro charakterizuje najmä volant čalúnený alcantarou. Rovnaký materiál Porsche použilo aj na čalúnenie dverí a strednej časti sedadiel. Hlboké predné sedadlá podržia telo v akejkoľvek zákrute pri pôsobení odstredivých síl.
Malé monštrum poháňa motor s objemom 3,8 litra a šiestimi protibežnými valcami. Ako darca prišiel väčší brat, 991 Carrera S. Dosahuje výkon 283 kW (385 k). GT4 sa spolieha na manuálnu šesťstupňovú prevodovku, čo z neho robí najvýkonnejšie vozidlo v ponuke výrobcu bez automatickej prevodovky.
Porsche Cayman GT4 - hlboké sedadlá a alcantarový volant nezakryjú páčky pod volantom Zdroj: Porsche
Cayman GT4 zrýchli na stovku za 4,4 sekundy a pokračuje až k maximálnej rýchlosti 295 km/h. Automobilka oznámila, že na okruhu Nürburgring spraví čas pod 7 minút a 40 sekúnd. Do ponuky sa GT4 dostane po predstavení v Ženeve. Na nemeckom trhu bude stáť 85 779 eur.