GT4 Clubsport bude výlučne okruhovou záležitosťou. Automobilka plánuje homologizáciu pre viacero podujatí. Medzi ne by mal patriť napríklad VLN Long Distance Championship Nürburgring, sériu SRO GT4, či Pirelli GT3 Cup Trophy USA, alebo klubové preteky Porsche Club of America.
O tom, že Clubsport bol primárne vyvíjaný ako pretekárske náčinie hovorí aj nastaviteľný podvozok zdieľajúci komponenty s, tiež okruhovým, Porsche 911 GT3 Cup. ABS modelu bude mať 12 nastavení a prehodnotené zásahy ESP. To funguje dokonale aj so slickami.
Brzdový systém modelu pozostáva z šesťpiestikových hliníkových strmeňov vpredu a štvorpiestikových vzadu. Na oboch nápravách sú zhodne oceľové brzdové kotúče s priemerom 380 milimetrov.
Tvary auta sú podobné ako pri cestnom GT4 a ozvláštňuje ich najmä farebná kombinácia. Obrovský spojler v zadnej časti a balík aerodynamických doplnkov sú takmer zhodné. Vnútri ubudlo izolácií, kobercov a komfortných prvkov. Nahradili ich športové hlboké sedadlá, šesťbodové bezpečnostné pásy a najmä ochranná klietka.
Porsche Cayman GT4 Clubsport - interiér nemá nič zbytočné Zdroj: Porsche
Pretekársky špeciál bude poháňať 3,8-litrový šesťvalec boxer s výkonom 283 kW (385 k). Je umiestnený v strede a spojený so šesťstupňovou dvojspojkovou prevodovkou. Výkon smeruje cez samosvorný diferenciál na zadné kolesá.
V Nemecku je cena stanovená na 111 tisíc eur a Porsche začína s prijímaním objednávok.