Nový model získa z vizuálneho hľadiska výraznejšie otvory v prednom nárazníku, čo si vyžiadalo aj zväčšenie plochy kapoty. Do štandardnej výbavy všetkých verzií sa dostali bi-xenónové predné reflektory a pre Turbo budú štandardne LED svetlá s Porsche Dynamic Light System (PDLS).

Bočný pohľad neodhalí žiadne výstrelky a vzadu pristúpili dizajnéri k modernizácii tiež decentne. Zadné svetlá vyzerajú podobne, ako keby boli prelepené tmavou fóliou. Nárazník v zadnej časti prešiel transformáciou najmä v spodnej časti.

Podľa slov automobilky sa zmenilo aj nastavenie podvozka, ktoré má pri podobných dynamických parametroch ponúknuť viac komfortu. Vo vnútri inovácie nie sú očividné, najviac zaujme nový volant s páčkami pod volantom na radenie rýchlostí.

Najviac modernizáciu pocítili pohonné jednotky. Z verzie Cayenne S sa stratil osemvalec, ktorý je po novom nahradený šesťvalcom s objemom 3,6 litra a prepĺňaním dvoma turbami. Ten ponúkne 309 kW (420 k) a 550 Nm. To je o 15 kW (20 k) a 50 Nm viac ako predchádzajúci osemvalec. V praxi to znamená zrýchlenie na stovku za 5,5 sekundy (5,4 so Sport Chrono balíkom), čo je o 0,4 sekundy lepší výsledok.

Porsche Cayenne facelift - v interiéri sa zmenil hlavne volant Zdroj: Porsche

Cayenne S E-Hybrid zase využíva trojlitrový šesťvalec dosahujúci 245 kW (333 k). Ten dopĺňa elektromotor s výkonom 70 kW (95 k). Kombinovaný výkon sa dostal na 306 kW (416 k) a 590 Nm. Na stokilometrovú rýchlosť sa hybrid dostane v priebehu 5,9 sekundy. Zaujímavé však je, že na elektrickú energiu dokáže ísť rýchlosťou až 124 km/h. Teoretický dojazd na jedno nabitie je od 18 do 36 kilometrov.