Základný tvar inovovaného Porsche 911 Turbo, ako aj Turbo S si nie je možné pomýliť s produktom žiadneho iného výrobcu. Ani facelift nezmenil charakteristické línie. Celok jednoznačne patrí do portfólia 911.

Modernizácia zmenila vpredu najmä LED denné svetlá a doladila niektoré detaily na otvoroch na prívod vzduchu. Pod drobnohľadom vyniknú aj zmenené kľučky dverí a oživené zadné svetlá. Vzadu vyniknú najmä nové tvary nárazníka a kryt motora.

Interiér je odlíšený ešte menej ako exteriér. Na volante však vidno nový kruhový ovládač na nastavenie vozidla, podobne ako majú modely Ferrari, či Porsche 918 Spyder. Vylepšení sa dočkal aj displej v strede prístrojovej dosky a štandardom bude audiosystém Bose.

Porsche 911 Turbo - zadný kryt motora má zvláštny tvar Zdroj: Porsche

Ako Turbo, tak aj Turbo S poháňa šesťvalcový motor s protibežnými piestami. Dve turbá a objem 3,8 litra prináša o 15 kW (20 k) viac ako pred faceliftom. Porsche 911 Turbo ponúka 397 kW (540 k) a 911 Turbo S rozbieha 427 kW (580 k). Najslabší McLaren 570S tak na Turbo S stráca 7 kW (10 k).

Turbo aj vďaka zvýšenému výkonu vyšprintuje na stovku za presné tri sekundy a zastaví sa až pri hodnote 320 kilometrov za hodinu. Výkonnejšie Turbo S vystrelí na prvú trojcifernú métu za 2,9 sekundy a skončí pri 330 km/h.

Porsche 911 Turbo - na volante pribudol kruhový ovládač Zdroj: Porsche

Viac výkonu prináša prekvapivo nižšiu spotrebu, ktorá klesla o 0,6 litra pri hodnote kombinovanej spotreby. Za znížením spotreby je preprogramovaná riadiaca jednotka a inovovaný systém radenia prevodov.

Zaujímavé je, že Turbo S v Nemecku stojí 174 669 eur, čo je len o 5000 eur menej ako McLaren 570S.