Po základnej zadokolke sa turbomotor objaví aj vo verziách s pohonom všetkých štyroch kolies. Od Carrery sa Carrera 4 odlíši zadnou časťou širšou o 44 milimetrov. Nový je aj pás spájajúci zadné svetlá, čo odkazuje na predchádzajúce generácie.

Okrem kupé sa Carrera 4 bude dať kúpiť ako kabriolet Convertible či kombinácia oboch s názvom Targa. Práve Targa v súčasnej generácii používa zložitý mechanizmus sklápania, ale výzorovo odkazuje na pôvodné modely s ochranným oblúkom za sedadlami.

Porsche 911 Carrera 4 - Targa ako 4S má najvyššiu základnú cenu Zdroj: Porsche

Karoséria Carrery 4 využíva pohon všetkých kolies, ktorý využíva elektro-hydraulické ovládanie. V štandardnej výbave štvorkolky je aj podvozok PASM. Za skratkou sa skrýva Porsche Active Suspension Management. Aktívny podvozok ponúka zníženie o 10 milimetrov.

Motor, ktorý poháňa Carreru 4 je ten istý ako v zadokolke. Z objemu tri litre, dvoch túrb a šiestich protichodných piestov vyženie 272 kW (370 k) a 450 Nm. Pre výkonnejšiu alternatívu s pridaným písmenom S to je až 309 kW (420 k) a 500 Nm.

Porsche 911 Carrera 4 - ovládač na volante je odkazom na 918 Spyder Zdroj: Porsche

S automatom PDK a balíkom Sport Chrono zvládne stovku za 4,1 sekundy. Výkonnejší kus S má rovnakú métu za 3,8 sekundy. Maximum druhej menovanej sa dostalo až na 305 km/h. Základná cena Carrery 4 ako kupé je stanovená (zatiaľ v domácom Nemecku) na 103 983 eur. Carrera 4S ako kabriolet a Targa majú prvú cenu najvyššiu zo štvorkoliek, 131 234 eur.