Oba modely dostanú pred názov ešte označenie 718. Má odkazovať na Porsche 718 RSK, ktoré vyhralo 24-hodinové preteky v Le Mans vo svojej triede. Bolo to zásluhou štvorvalca s výkonom 105 kW (143 k). Štvorvalec s objemom 2 litre používa Porsche aj v aktuálnom 919 Hybrid LMP1, s ktorým vyhralo šampionát vo vytrvalostných pretekoch.
Náznaky sú jasné, 718 ako Boxster, ale aj Cayman budú mať štvorvalce. Najskôr sa špekulovalo o objemoch 1,6 a 2,0 litra. Britský magazín Autocar však zistil, že motory budú o niečo väčšie. A ťažšie ako doteraz.
Porsche 718 Boxster má poháňať dvojliter s turbom dosahujúci 221 kW (300 k). Krútiaci moment sa vyšplhá na 350 Nm a otáčky zastaví obmedzovač pri hodnote 7400. S novým motorom sa má 718 Boxster zvládnuť stovku za 5,5 sekundy.
Výkonnejší 718 Boxster S a aj 718 Cayman S bude využívať štvorvalec s objemom 2,4 až 2,5 litra. Výkon sa má dostať na 265 kW (360 k) a krútiaci moment na 400 Nm. Konštrukcia turba bude rovnaká ako vo väčšom modeli 911. Boxster S dá stovku za 5 sekúnd.
Porsche 718 - Cayman bude tiež o 90 kíl ťažší Zdroj: Porsche
Zaujímavé je, že vozidlá budú ťažšie. Štvorvalec miesto šesťvalca má turbo miesto dvoch valcov. Úpravy však zdvihli hmotnosť 718 Boxster z 1309 kilogramov na 1400 kilogramov. Aj napriek tomu sa kombinovaná spotreba dostala o liter nižšie.
Premiéra je naplánovaná na ženevský autosalón, ale ďalšie detaily Porsche vypustí už začiatkom roka.
Porsche 718 - poháňať ho budú len štvorvalce Zdroj: Porsche