Najskôr novú tvár získali modely 3008 a 5008. Teraz prišiel čas na sedan a kombi s číselným označením 508. Najväčší model značky, ktorý mal nahradiť 407 aj 607 vyzerá po modernizácii ako z prémiovejších sfér trhu.

Menšia predná maska nie je tak zaujímavá ako svetlá. Peugeot v nich použil technológiu LED, čo znižuje ich spotrebu energie a tiež predlžuje ich životnosť. Zmeny tvarov si vyžiadali aj retuše nárazníka a kapoty.

Vzadu prešiel plastickou chirurgiou dizajnérov nárazník. Zadné svetlá dostali len iné usporiadanie. Interiér je vyrobený z kvalitnejších materiálov, podľa tvrdení výrobcu. Ale očividná je zmena stredovej konzoly.

Cez dotykový displej s uhlopriečkou sedem palcov sa dá pristupovať k aplikáciám Peugeot Connect Apps. Medzi nimi figurujú programy sprostredkujúce predpoveď počasia, či informácie o voľných parkovacích miestach v okolí auta.

Pod kapotou bude po inovácii pracovať motor THP 165. Štvorvalec s objem 1,6 litra a prepĺňaním ponúkne 122 kW (165 k) a systém start-stop. Druhou novinu bude z naftovej ponuky agregát BlueHDi 180 s objemom dva litra a výkonom 132 kW (180 k).

Peugeot 508 - stredová konzola s novým a väčším displejom Zdroj: Peugeot

Predaj inovovaného sedanu aj kombi 508 začne v Európe už desiateho septembra tohto roku. Na druhý významný trh, do Číny sa dostane až v januári 2015. Hybridná verzia RXH s jemnou SUV vizážou sa dostane do ponuky spolu s ostatnými verziami.