Francúzska automobilka s levom v znaku ponúka dva rázvory a dve dĺžky zadného previsu. Najkratšia Compact meria 4,6 metra, Standard 4,95 metra a Long až 5,3 metra. Výrobca sa netají tým, že bude spolupracovať s Dangel Automobiles na pohone 4x4 pre všetky dĺžky.

Tvary prednej časti sú ľahko identifikovateľné s ďalšími zástupcami portfólia. Či už tvary nárazníka, masky, alebo svetiel, detaily sa k Peugeotu hlásia úplne jednoznačne. Najväčší problém bude jednotlivé trojičky spoznať zozadu. Dá sa to iba podľa nápisov.

V interiéri veľmi záleží na zvolenej verzii. Combispace je zameraný na rodiny a cestovanie, Business na prepravné služby (napríklad na letiská) a Business VIP bude najluxusnejšou verziou. Práve Business VIP má šancu konkurovať úspešnému Volkswagenu Multivan.

Peugeot Traveller - Business VIP je Multivanu naozaj blízko Zdroj: Peugeot

Pohon zabezpečí jeden zo štyroch motorov. Všetky budú spaľovať naftu a menšie agregáty s objemom 1,6 litra budú v ponuke ako BlueHDi 95 s výkonom 70 kW (95 k) a BlueHDi 115 s 85 kW (115 k).

Dvojlitrová alternatíva príde s verziami BlueHDi 150 s 110 kW (150 k) a BlueHDi 180 s 132 kW (180 k). Najvýkonnejší agregát bude spolupracovať iba s klasickým jednospojkovým automatom. Reálna premiéra modelu je naplánovaná už začiatkom marca v Ženeve na autosalóne.

Na výstave sa ukáže aj koncept i-Lab. Hnedá farba karosérie s dĺžkou Compact schováva výraznejšie úpravy v interiéri. Multimediálna platforma obsahuje niekoľko prvkov, okrem iného aj wi-fi hotspot pre pasažierov.

Peugeot Traveller i-Lab - dvere sa otvárajú bezdotykovo mávaním nohou pod podbehom Zdroj: Peugeot

Interiér je prístupný handsfree otvárateľnými dverami. Zamávanie nohou pod bokom auta nie je len záležitosťou konceptu, ale prejde aj do sériového modelu. V interiér, postavenom na najluxusnejšej verzii Business VIP so šiestimi sedadlami. Medzi zadnými štyrmi nie je bežný stolík, ale 32-palcový tablet od Samsungu. O zvuk sa stará 17 reproduktorov Focal.