Koncept e-Legend využíva prednú časť s výrazne širokou maskou chladiča a ostrým začiatkom kapoty. Bočný tvar kupé s úzkymi stĺpikmi karosérie pôsobí sviežo a ľahko. Koncept stojí na 19-palcových zliatinových diskoch zlepšujúcich cirkuláciu vzduchu okolo bŕzd.
Interiér je minimalistický. Väčšina ovládacích prvkov zmizla, nahradil ich 6-palcový dotykový panel a jedno koliesko. Displejov je v koncepte viac. Dva s uhlopriečkou 29 palcov sú vo dverách a ďalšie s 12 palcami miesto slnečných clôn. Veľký, až 49-palcový displej je v prístrojovej doske. Celkovo je v interiéri konceptu rozmiestnených až 16 rôznych zobrazovacích plôch.
Peugeot e-Legend - pri autonómnej jazde sa volant schová Zdroj: Peugeot
O pohon auta sa stará elektromotor. Ten dosahuje výkon 340 kW (462 k) a 800 Nm. Reálne by koncept mohol zvládnuť, s takouto porciou výkonu, stovku za menej ako 4 sekundy. Maximum je, na elektromobil slušných, 220 kilometrov za hodinu.
Energia je uskladnená v batériách s kapacitou 100 kWh. Podľa nového WLTP meracieho cyklu by mal byť dojazd na jedno nabitie až 600 kilometrov. Pritom už za 25 minút nabíjania je energie dostatok na prejdenie 500 kilometrov. Peugeot konceptu pridal aj autonómne riadenie, pri ktorom sa volant schová do prístrojovej dosky.
Negatívnym aspektom konceptu je, že konceptom aj ostane, Peugeot nemá v pláne sériovú výrobu. Ale s technikou nového modelu 508 by možná bola.
Peugeot e-Legend - spoločné prvky sú aj vzadu Zdroj: Peugeot