Hybridné ústrojenstvo sa objaví v dvoch modeloch. Dostane ho crossover 3008 a model 508 s dvomi karosériami. Všetky hybridné modely bude možné nabíjať aj z klasickej elektrickej siete. Plug-in hybridy budú mať dve verzie.

Viac výkonu a pohon všetkých kolies ponúkne verzia označená ako Hybrid4. Jej benzínový motor 1,6 s prepĺňaním dosahuje 147 kW (200 k) a dva elektromotory majú 80 kW (110 k) každý. Kombinovaný výkon 220 kW (300 k) je schopný s 3008 dosiahnuť stokilometrovú rýchlosť v priebehu 6,5 sekundy. Podľa WLTP je dojazd na plne nabidú batériu s kapacitou 13,2 kWh až 60 kilometrov.

Peugeot Hybrid - nabíjací konektor je maskovaný pod krytkou ako má nádrž Zdroj: Peugeot

Menej výkonný bude Hybrid s pohonom iba prednej nápravy. Motor má výkon znížený na 132 kW (180 k) a elektromotor je iba jeden. Celkovo tak systém produkuje 165 kW (225 k). Menšia batéria s kapacitou iba 11,8 kWh dokáže autu poskytnúť dojazd 40 kilometrov.

Nabíjanie je možné klasickým káblom z normálnej zásuvky, čo trvá 7 hodín. Ale je možnosť použiť aj výrazne rýchlejšie riešenie s nástennou nabíjačkou, ktorá dokáže batérie nabiť za 1 hodinu a 45 minút. Do ponuky sa nové verzie dostanú približne v polovici budúceho roka.

Peugeot Hybrid - na pohon všetkých kolies 3008 čakalo viac zákazníkov Zdroj: Peugeot