GT bude medzistupňom medzi komfortnou jazdou a športovými vlastnosťami. Tvary sú skôr nenápadné ako výrazné. Vpredu sa model prezentuje úplne novou maskou chladiča s viditeľnou mriežkou. Do mriežky sa z kapoty presunul aj znak výrobcu.

Pri bočnom pohľade padnú do očí lišty v spodnej časti prahov a nápis GT na prednom blatníku. Tvar diskov ladí s ostatnými krivkami a hranami a vytvára dojem zložitého čistenia. Bočný profil mení aj nový podvozok. Predná náprava je o 7 milimetrov bližšie k zemi a zadná až o 10. Nerovnomerné zníženie má znamenať dynamickejší výzor.

Benzínová verzia bude kombinovateľná s oboma karosériami. Z objemu 1,6 litra dostáva 150 kW (204 k) a 285 Nm. Hodnoty z hatchbacku robia konkurenta pre Kiu Cee'd_GT, nie pre plnokrvníkov ako Leon Cupra, či Mégane RS. S ľahkou karosériou sa dostane na stovku za 7,5 sekundy. Výrobca udáva kombinovanú spotrebu 5,6 litra na sto kilometrov. Pre kombi to znamená plus dve deci.

Peugeot 308 GT - výbavu pripomína znak na volante Zdroj: Peugeot

Naftový motor 2,0 BlueHDI bude dostupný tiež ako hatchback a aj ako kombi. S výkonom 133 kW (182 k) a krútiacim momentom 400 Nm sa hrá automatická prevodovka so šiestimi prevodovými stupňami a označením Efficient Automatic Transmission. Efektívnosť pripomenie aj pohľad na spotrebu. Hatchbacku na sto kilometrov stačí 4,1 litra a kombi 4,2. Pritom zrýchlenie na stokilometrovú rýchlosť trvá 8,4 sekundy či 8,6 pre kombi SW.

Peugeot 308 GT sa už teraz začína predávať vo vybraných krajinách, reálne sa k zákazníkom dostane v priebehu marca. Na nemeckom trhu stojí benzínový hatchback 29 950 eur a kombi s naftovým motorom a automatom začína na 33 150 eurách.