Nový model sa naživo ukáže už onedlho na autosalóne v Ženeve a bude mať zmenené rozmery. Z výšky ubudne 60 milimetrov, z dĺžky dokonca 80. Šírka však narastie o 20 milimetrov. Aj napriek skráteniu a zníženiu je batožinový priestor väčší o 14 litrov a celkovo má 487 litrov.

Zo sedanu sa stal liftback, čo znemená, že kufor sa otvára rovnako ako na Octavii, aj s oknom. V reálnom svete tento prístup znamená lepšiu využiteľnosť a lepšie prepravné schopnosti ako v prípade sedanov.

Ostré tvary prednej časti sú šokujúce a zároveň hneď identifikovateľné so značkou. Vzadu sú zase svetlá prepojené a majú tri segmenty na každej strane, ako to Peugeot praktizuje na väčšine súčasných modelov, ktoré majú vzadu LEDky.

Peugeot 508 04 Zdroj: Peugeot

Interiér už nebude viac tradičný, ale využije prístup nazvaný i-Cockpit so všetkým, čo k nemu patrí. Má aj malý volant, či dva displeje, 12,3-palcový pred vodičom a 10-palcový v strede. V ponuke budú aj masážne sedadlá a nepriame osvetlenie.

Platforma EMP2 umožňuje použitie motorov 1,6 PureTech. Bude mať verzie 180 s výkonom 132 kW (180 k) a 225 s 165 kW (225 k). Obe verzie budú výlučne s automatickou osemstupňovou prevodovkou.

Jedinou verziou s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou bude 1,5-litrový BlueHDI s výkonom 96 kW (130 k). Miesto manuálu však, za príplatok, môže byť aj osemstupňový automat. S ním budú výlučne spojené motory BlueHDi s 120 kW (163 k) a s 132 kW (180 k).

Peugeot 508 10 Zdroj: Peugeot