Na základe výborného hatchbacku sa dá stavať celý modelový rad. Do Európy pribudlo kombi s označením 308SW. Lenže ázijské krajiny sú zamerané viac na sedany, čiže trojpriestorové karosérie. Automobilka s levom v znaku chce vyhovieť aj týmto požiadavkám.

Do Číny sa dostane sedan na základe modelu 308, lenže označenie bude o stovku vyššie. Nech 408 znie akokoľvek ako nástupca väčšej 407, nie je to tak. Komponentami má omnoho bližšie menšiemu modelu.

Už aj dizajn hovorí jasnou rečou. Predná časť je totožná s hatchbackom a zadné svetlá akosi príliš pripomínajú kombi. Strecha sa však zvažuje dole omnoho skôr, tak ako by sa na sedane mala. Tie zadné svetlá sa však hodia aj na takúto karosériu, pretože zasahujú až do bokov.

Zozadu sa ešte veľmi zreteľne prezentuje výfukový systém s dvoma koncovkami. Auto sa bude vyrábať v podniku Dongfeng-PSA priamo v Číne. Tiež nie je tajomstvom, že 408 bude postavené na poslednej ľahkej platforme EMP2.

Peugeot 408 - zadné svetlá vyzerajú ako na SW Zdroj: Peugeot

Podľa predpokladov sa pod kapotou bude nachádzať buď atmosférický štvorvalec s objemom 1,6 litra produkujúci 82 kW (112 k), alebo väčší 1,8-litrový agregát s rovnakým počtom valcov a výkonom 103 kW (140 k). Podľa fotiek sa tiež pod kapotu dostane aj prepĺňaný motor 1,6 e-THP s 118 kW (160 k).