Podobne ako A5 bude aj A5 Sportback využíva rovnaký dizajnový jazyk. Totožná je okrem prednej časti aj línia na boku so zaobleniami na prednom a zadnom blatníku. Sportback je viditeľne väčší. Nenarástol len do dĺžky, ale na väčšie hodnoty sa dostáva aj rázvor.
Nárast oproti predchodcovi znamená 17 dĺžkových milimetrov. Dôležitejším faktom bude, že 24 milimetrov pribudlo na kolená zadných pasažierov a 11 na ramená tých vpredu. Platforma MLB Evo stojí za znížením hmotnosti až o 85 kilogramov. Nové Audi A5 Sportback bude mať základnú hmotnosť 1470 kilogramov.
V interiéri budú dostupné rovnaké prvky ako v dvojdverovom kupé. Pred vodičom bude 12,3-palcový displej virtuálneho kokpitu zobrazujúci okrem tradičných ukazovateľov aj zväčšenú mapu a iné údaje. Stredový displej systému MMI s uhlopriečkou 8,3 palca využije dotykové ovládanie a otočné prvky.
Audi A5 Sportback - interiér využíva virtuálny kokpit Zdroj: Audi
Na začiatok sú pre A5 Sportback pripravené dva benzínové motory TFSI a tri naftové TDI. Rozpätie výkonov je od 140 kW (190 k) až po 210 kW (286 k). Vrcholom pri štarte predaja bude verzia S5 s prepĺňaným benzínovým trojlitrom a výkonom 260 kW (354 k). Pri S5 predstavuje medzigeneračný nárast 15 kW (21 k).
Novinkou v ponuke bude bivalentný model g-tron s výkonom 125 kW (170 k). Dvojlitrový agregát dokáže okrem benzínu fungovať aj na plyn.
Audi S5 Sportback - na stovke je pod 5 sekúnd Zdroj: Audi