Tradičný úpravca vozidiel Land Rover a Range Rover postupoval veľmi decentne, čo sa týka vzhľadu. Základom pre prestavbu sa stala krátka verzia s označením 90 hovoriacim o rázvore. A naviac má karosériu pick-up bez strechy.

Nad hlavami dvoch ľudí vpredu je masívny ochranný rám, ktorý je lakovaný rovnakou zelenou farbou akú má aj celá karoséria. Jedine predná kapota je nalakovaná striebornou. Vpredu je moderný systém svietenia s prvkami aj v nárazníku.

Zadnú časť pick-upu Overfinch vylepšil dreveným obložením z ktorého trčí rezervné koleso. Pribudla aj uzamykateľná schránka. Pasažieri vpredu sedia v športových sedadlách Recaro čalúnených bledohnedou kožou kombinovanou so zelenými prvkami. Rovnaké farby sú na prístrojovej doske a na volante.

Land Rover Defender 90 Overfinch - vzadu je uzamykateľná schránka Zdroj: Overfinch

Pohon už nezabezpečuje tradičný naftový motor. Verzia s 2,2-litrovým štvorvalcom s výkonom 90 kW (122 k) bola málo. Overfinch pod kapotu napratal 6,2-litrový osemvalec z produkcie General Motors. O výkone úpravca nič nepovedal, ale tieto motory majú bez problémov, po úprave, výkon aj viac ako 368 kW (500 k). Motor je spojený s automatickou prevodovkou a pohonom všetkých kolies.

Tento konkrétny kus si u Overfinch objednal priamo jeden zo zákazníkov. Ale stále je príjemnou inšpiráciou ako môže starý Defender vyzerať.

Land Rover Defender 90 Overfinch - interiér kombinuje bledohnedú so zelenou Zdroj: Overfinch