Vivaro okrem plechového vanu ponúkne aj alternatívu, ktorá má vnútri 9 sedadiel vrátane vodičovho a plech na bokoch nahradí sklo. Opel takéto verzie tradične označuje Combi. Auto sa predstaví na výstave úžitkových vozidiel IAA Commercial Vehicles 2014 v Hanoveri.

Combi je určené v prvom rade na prepravu pasažierov, čo okrem presklenia dokazujú aj tri rady sedadiel. Podobne ako ostatné verzie môže mať dve dĺžky. Či už to bude štandardná 4998 milimetrov dlhá, alebo predĺžená karoséria s dĺžkou 5398 milimetrov, priestor pre cestujúcich bude rovnaký.

Dĺžka rozhoduje najmä o zostatkovej dĺžke batožinového priestoru. Dĺžka sa bude dať pri oboch zväčšiť odstránením tretieho radu sedadiel, ktorý sa dá aj sklopiť. Interiér nehodlá konkurovať luxusným zástupcom triedy, ako je napríklad Mercedes triedy V, ale bežnejším modelom.

Vivaro Combi ponúkne v príplatkovej výbave aj informačno-zábavný systém intelliLink so sedempacovým dotykovým displejom. Systém podporuje update máp cez USB a tiež sa dokáže spojiť s telefónom cez Bluetooth, okrem telefonovania, aj na audio streaming. V príplatkovej výbave bude aj bezkľúčový prístup a štartovanie.

Opel Vivaro Combi - deväť miest ponúka dosť miesta aj v kratšej verzii Zdroj: Opel

Pod prednou kapotou bude presne to, čo v plechovom vane, motor na naftu s objemom 1,6 litra. Prepĺňaný jedným turbom vyprodukuje 66 kW (90 k) a 85 kW (115 k). Avšak BiTurbo CDTI s rovnakým objemom má v repertoári 88 kW (120 k) a 103 kW (140 k). V prípade BiTurba a nižšieho výkonu udáva výrobca kombinovanú spotrebu 5,7 litra nafty na sto kilometrov a emisie 149 gramov CO2 na kilometer.

V ponuke bude podobne, ako Renault Trafic už tento mesiac.