Základné verzie budú poháňať nové trojvalce, ktoré sú z vývoja priamo nemeckej automobily, takže ešte neprišla doba, kedy by sa v najväčšom osobnom modeli objavili agregáty získané začlenením Oplu do koncernu Peugeot-Citroën.
Benzínový spodok ponuky bude teda predstavovať 1,4-litrový trojvalec s turbom. Ten už svoj debut zažil v inovovanej Astre. Ponúka výkon 107 kW (145 k) a krútiaci moment 236 Nm. Naftový základ zase prichádza s objemom 1,5 litra a výkonom 90 kW (122 k), pričom krútiaci moment vrcholí hodnotou 300 Nm. Okrem tohto naftového motora sa v ponuke zatiaľ žiaden iný nenachádza, Insignia sa s faceliftom a začiatkom jeho predaja bude spoliehať najmä na benzínové agregáty. Trojvalcové motory budú mať štandardne šesťstupňový manuál a za príplatok osemstupňový automat.
Opel Insignia GSi Zdroj: Opel
Výkonnejší benzínový motor už bude mať dva litre objemu a dve verzie, z hľadiska výkonu. Bude mať buď 147 kW (200 k), alebo 169 kW (230 k). Krútiaci moment sa pre tieto motory nemení a v oboch prípadoch je 350 Nm. V prípade týchto štvorvalcov automobilka ponúkne deväťstupňový automat.
Práve posledne menovaný motor s výkonom 169 kW (230 k) bude poháňať verziu GSi. Tá bude mať štandardne pohon všetkých kolies Twinster AWD. Z ponuky tak vypadne naftový dvojliter s dvomi turbami, ktorý mala Insignia GSi vo svojej ostatnej verzii.
Opel Insignia GSi Zdroj: Opel