Najdôležitejšou zmenou vo vnútri je použitie systému IntelliLink. Ten sa predstavil už v modernizovanej Merive. V Astre sa ovláda pomocou sedempalcového dotykového displeja umiestneného na vrchu stredovej konzoly.

Bude mať niekoľko verzii. Základná bude mať CD prehrávač a možnosť pripojenia externého zariadenia cez USB, AUX alebo bezdrôtovo cez Bluetooth. Najviac vybavený systém IntelliLink k tomu pridá navigáciu Navi 950 s mapami celej Európy.

Tá veľká zmena pod prednou kapotou je použitie nového štvorvalca spaľujúceho naftu. Starý agregát 1,7 CDTI nahradí moderná jednotka 1,6 CDTI. Ten dosahuje ešte vyšší výkon ako agregát s rovnakým objemom od Renaultu.

Kým Francúz má 96 kW (130 k), nový Nemec dostal z rovnakého objemu 100 kW (136 k). Krútiaci moment sa dostal na hodnotu 320 Nm. Päťdverový hatchback sa s ním na stokilometrovú rýchlosť dostane za 10,3 sekundy a maximum leží presne na hodnote 200 km/h.

Opel Astra 2014 - systém IntelliLink s dotykovým displejom

Omnoho zaujímavejšie ako hodnoty dynamických parametrov sú tie, ktoré zaujímajú peňaženku a rozum. Kombinovaná spotreba je podľa výrobcu iba 3,9 litra nafty na sto kilometrov. Emisie sa len tesne nedostali pod magickú stovku. Astra 1,6 CDTI vypúšťa 104 gramov CO2 na kilometer.

Foto - Opel