Dizajn malého elektromobilu sa zmenil najmä v detailoch. Základný tvar však ostáva rovnaký. Prednú časť odlíšia nové reflektory s LEDkovým systémom na všetky druhy svetla. Predná maska s iným tvarom si vyžiadala aj zmenu tvaru kapoty. Nabíjací konektor ostáva za predným znakom.
Zadné svetlá tiež využívajú LEDky, a sú väčšie. Tiež sa výrazne zmenilo ich rozloženie. Vzorkovník farieb pridal nové odtiene a celkovo ich je už deväť. Pribudla biela Quartz, červená Flame a modrá Celadon. Zoe dostane aj nové tvary zliatinových diskov.
Omnoho masívnejšiu zmenu predvádza interiér. Nová je kompletná prístrojová doska. Doteraz bola tvarmi podobná predchádzajúcemu Cliu, teraz odkazuje na to najnovšie. To znamená, že dostala vertikálny dotykový displej, ale aj kvalitnejšie materiály s mäkkým povrchom. Nepriame osvetlenie bude už v základnej výbave a Zoe príde aj s bezdrôtovou nabíjačkou zariadení.
Renault Zoe - interiér má modernejší tvar a kvalitnejšie materiály Zdroj: Renault
Najväčšou zmenou bude pohonná sústava. Batérie majú kapacitu 52 kWh. WLTP cyklus ukázal, že s plným nabitím bude Zoe schopné prejsť až 390 kilometrov, pričom pri nabíjaní 50 kW nabíjačkou dokáže za 30 minút doplniť energiu potrebnú na prejdenie takmer 150 kilometrov. Plné nabitie domácou nabíjacou stanicou s výkonom 7 kW bude trvať 9 hodín a 25 minút.
Nový je aj samotný motor. Kým doteraz mal Zoe výkon 65 kW (90 k), alebo 81 kW (110 k), teraz bude mať 100 kW (136 k). Jeho krútiaci moment je 275 Nm. To znamená, že zrýchlenie na stovku sa dostalo pod hranicu 10 sekúnd. Zoe podporuje aj systém regenerácie energie pri brzdení. Brzdenie pritom môže prebiehať aj samotným elektromotorom po pustení plynového pedálu.
Renault Zoe - prístrojový panel má digitálne displeje Zdroj: Renault