Drsnejšia vizáž je zrejmá už pri pohľade na zamaskovaný prototyp. Fotky ukázala automobilka a aj preto nevyzerajú tak ako špiónske, sú pekne zaostrené a vidno viacero detailov, keďže maskovanie je veľmi decentné.
O motore toho veľa známe nie je, ale so stopercentnou istotou bude nový Megane RS predokolkou. A so stopercentnou istotou sa bude uchádzať o návrat titulu najrýchlejšej predokolky na Nürburgringu. Ten aktuálne drží Honda Civic Type-R, aj keď nemala rádio a navigáciu a klímu. Automobilka Civic vyvážila ochranným rámom, ktorý vraj nijako neovplyvnil jazdné vlastnosti.
Renault Megane RS - na výber bude manuál aj automat Zdroj: Renault
Agregát by mal mať podobný základ ako najnovší motor v Espace, TCe 225. To by znamenalo objem 1,8 litra a mal by byť odvodený od 1,6-litrového motora v Cliu RS. Odvodený ale v tomto prípade znamená, že bude rovnaký len základ.
Po prvýkrát bude v aute použité natáčanie zadných kolies 4Control. A zákazníci budú mať možnosť zvoliť si jednu z dvoch prevodoviek. Štandardom bude šesťstupňový manuál, ale za príplatok bude mať Megane RS dvojspojkovú sedemstupňovú prevodovku.
Renault Megane RS - pod kamuflážou vidno športovejšie ladenie modelu Zdroj: Renault