Druhá generácia i-Cockpit zachováva malý volant, ale je viac zrezaný ako doteraz a má iba dve ramená. Novinkou je však zmiznutie ručičkových prístrojov na vrchu prístrojovej dosky. Nahradil ich 12,3-palcový displej, ktorý je možné úplne poprehadzovať podľa preferencií.

Na novom veľkom displeji sa okrem tradičných ukazovateľov môžu prezentovať aj mapové podklady a údaje navigačného systému. Displej má nahradiť aj Head-Up displej, lebo je veľmi blízko zornému poľu vodiča. To znamená viac kontaktu očí s vozovkou a menej rušivých vplyvov.

Okrem veľkého displeja v zornom poli je druhý tam, kde už má tradičné umiestnenie. Dotykom sa ovláda ako informačná, tak zábavná časť systému. Displej má mať rýchlejšie reakcie ako tie súčasné. Zobrazí informácie z 3D navigácie s podporou TomTom Live.

Peugeot i-Cockpit - pred vodičom je veľký displej

Osempalcový stredový displej tiež podporuje prenos cez Apple CarPlay a Android Auto, ale aj MirrorLink. Aj keď sa väčšina funkcií ovláda dotykovým displejom, pár tlačidiel predsa zostalo. Treba dúfať, že medzi nimi bude čo najviac tlačidiel ovládania klimatizácie.

Nový i-Cockpit bude prvýkrát implementovaný v budúcej generácii Peugeotu 3008. Má sa objaviť v druhej polovici tohto roka. S najväčšou pravdepodobnosťou ho automobilka ukáže na jesennom autosalóne v Paríži.